top of page

DAY 66 沖繩一記

在日本第66日,是時候整理下自己完成緊件乜野既事。打從Day1就分不清這是發自剎時衝動或部署已久的一回事;衝動,我承認是看了walter mitty 才冒起出外走走的念頭;但同時,我又會處心積慮讀日文及砌好份申請表。然而,唯一可肯定是這事實在瘋狂,身邊好多人:就連我阿妹d fd都話我點解放棄一份穩定既工(註:非高薪);原因?我也答不上,可能自己未玩夠,又可能犯賤想試下日本果種唔自chur唔安樂既工作環境。 沖繩是由大學grad. trip便想去的地方。然而,四月份來到沖繩,竟然有點不適應;其一,是要重新適應環境,重新建立人際網絡;其二,是所住的guesthouse不如京都般親切,眾人也是各自為政(也許是自己問題,不過就是沒有那種大伙子一起玩的感覺)其三,是心態上很難分開旅遊觀光與工作生活,這一點很關鍵,和旅行不同,你必需每天把生活費降至最低,尤其沒有工作的時候;加上沖繩消費尤其高(交通飲食真心貴)工資卻十分低(每小時680-700円)所以,種種落差令我對沖繩產生負面感覺。 不過,否極總會泰來。第一個achievement當然是膽粗粗去考潛水牌,月頭考左OWD, 月尾考埋AOW; 雖然每次潛完都攰到癲,但係同游水唔同,水㡳呼吸著觀看珊瑚群感覺堅係正。有時,藍海再大,也不及海底的深度之美。第二個unlocked achievement係小弟終於脫離貧窮族,響日本搵到第一份工,響老人院食堂做廚房,諗起自己用極爛既日文去hellowork搵工,再著住長䄂裇長西褲於烈日當空下行去見工,青春熱血既感覺全部返哂黎。熟悉我都知我願望是到日本餐館打工,所以自己覺得好好彩,而且更打破「做日本餐館你起碼洗幾年碗先俾你掂食物」既傳說;洗碗是有(而且仲要洗70人份量大飯煲等等)但同時也有食物處理:由洗米刨絲切菜,到撈沙律包飯團整餃子醃漬物,前幾日仲學埋起骨切魚;前輩們很好人,從他們身上學識勁多㕑房日文生字之外,更學左好多料理:炒苦瓜、檸檬雞炒飯、中華春雨,(我仲學左點整納豆整到唔臭易入口,依家日日食食到上癮);最爽都係每日可以被米飯之神眷顧,除左包括午飯,派剩既飯餸仲可以帶走,真係可以慳唔少。四月尾轉左另外一間旅館,果度不論房客同staff都比之前nice同可以打成一片,屋頂仲有bar晚晚開party,說到㡳,住guesthouse就是要尋找呢種感覺。 過了兩個多月,得到很多,惟遺憾也有點。第一是我在沖繩因只顧打工放棄了練劍;第二是我要各位擔心了,我有可靠的家人及朋友,然而,這常常無形令自己變得依賴及缺乏自信,所以在沖繩這兒即使一開始不習慣也不願多説,希望靠自己解決。第三是我有次無食早餐返工,點知刨刨下青瓜眼前一黑暈左,瘀到爆,所以我要記得每日返工前要食飯。 總結一下,以下是我對沖繩/打工的感受: 1)每天也是party mode,返工可以著夏威夷T恤(男人甚至可以豪邁到唔拉褲鏈,恕我未做到) 2)無車等如跛,如果想去遠的觀光點,可以參加觀光巴士團,而且有好多景點都好細,好快行完(例如:萬座毛)/剩係買野(例如:名䕶菠蘿園),所以比較便宜之餘,又不用長途跋涉後中伏。 3)打工最困難的,是要限時分發牛肉丼,但牛肉和粉絲糾在一起,還要加上不多不少的肉汁,仲難過明火煮食。 最後一句:今日我終於響異地打工出左糧喇!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
尚無標記。
bottom of page